Communicator pro app
Promotáld az eseményeid és fogadj visszajelzéseket az ügyfeleidtől, miközben ők edzenek. Élj a fitnesz ügyfélmenedzsment erejével a létesítményed számára kialakított mywellness digitális megoldásain keresztül. Az okos létesítménygazdálkodás, a klubtagokkal történő zökkenőmentes interakció és a megnövekedett részvétel a mywellness összekapcsolt élmény legfontosabb előnyei.
- Kommunikáció a klubtagokkal
- Klub szolgáltatásainak hirdetése
- Vevői elégedettség mérése
- Szolgáltatások fejlesztése
- Sikeres ügyfélkapcsolatok
Bővebb termékleírás
Nehéz az új eseményekről, a létesítmény híreiről és promóciókról beszámolni? Félsz, hogy eltűnne a többi hirdetés között? Különösnek tűnhet, de valójában a berendezéseid a segítségedre lehetnek az üzenetek kézbesítésében, valamint visszajelzések fogadásában arról, hogyan vélekednek a klubtagjaid a létesítményben történő edzések során szerzett élményekről általánosságban.
Kommunikálj az ügyfeleiddel
Kifejteni az ügyfeleid számára a szolgáltatásaid sokszínűségét és széleskörű választékát kritikus lehet a sikerhez. Gondolj bele, mennyivel egyszerűbb lenne minden, ha a megfelelő üzenetet képes lennél az általuk minden nap használt futópad vagy kerékpár kijelzőjén kézbesíteni. Több tucat képernyő válna a klubtagokkal való párbeszéd legnagyobb lehetőségévé.
Mi lenne, ha a véleményükkel is szembesülhetnél és tudnál az igényeikről? Mi lenne, ha beleszólásuk lenne a kínálatodba és a tudtodra adnák, hogy mire van igazán szükségük? Most erre is lehetőség nyílik a mywellness COMMUNICATOR app-on keresztül, csupán pár kattintással.
Hirdesd a szolgáltatásaid
Tájékoztasd klubtagjaid a csoportos órákról, szolgáltatásokról és különleges ajánlatokról. A UNITY felület a legjobb barátoddá válik, mikor a tagokat az Omnia Óra jövőheti indulásáról vagy egy új Skillrow Challenge-ben való részvételről kell értesíteni. Növeld a szolgáltatásaid befogadását az általad igazán fontosnak vélt üzenetek célba juttatásával.
Vevői elégedettség mérése
Néha nem könnyű tudni, hogy mit gondolnak a szolgáltatásaidról a klubtagjaid. Ilyenkor jönnek jól a felmérések. Lehet-e annál megfelelőbb időpontot találni visszajelzés kéréséhez, mint amikor az edzőterem négy fala közt kerékpárt vagy futópadot vesznek igénybe az ügyfelek. Elemezd a kérdőívekre adott válaszokat, hogy megértsd, kielégíti-e a jelenlegi kínálatod az ügyfeleid igényeit. A megszerzett tudást pedig használd a kínálatod alakításához, hogy rövid- és hosszú távon is bebiztosítsd a sikert.
A MYWELLNESS COMMUNICATOR APP ELŐNYEI
AZ ÜZEMELTETŐ SZÁMÁRA
- Ápolj szorosabb kapcsolatot az ügyfeleiddel és tegyél szert mélyebb ismeretre a preferenciáikról és igényeikről kérdőívek segítségével
- Érd el az ügyfeleidet számukra kényelmes módon edzés közben
- Tedd észrevehetővé a legújabb óráid, promócióid és eseményeid
A SZEMÉLYI EDZŐK SZÁMÁRA
- Értsd meg, hogy mit gondolnak a klubtagok az edzésélményről és ezt figyelembe véve hozz döntéseket
- Optimalizáld szolgáltatásaid az adatokra alapozva
AZ ÜGYFÉL SZÁMÁRA
- Tudj a létesítmény különböző eseményeiről, légy tisztában az órák kezdési időpontjaival és értesülj az újdonságokról, amelyek fokozzák az élményt
- Szolgálj anonim visszajelzéssel digitális kérdőíveken keresztül
A sikeres kapcsolatépítés ereje
A folyamatos kommunikáció alappillére a sikeres ügyfélkapcsolatoknak, főleg a mi folytonosan változó iparágunkban. A COMMUNICATOR app segít a megfelelő üzeneteket eljuttatni a klubtagjaidhoz, biztosítva az állandó alkalmazkodást, valamint kínálatod és szolgáltatásaid fejlesztését. Mindezt egy magával ragadó, diszkrét digitális megoldáson keresztül.
Vedd fel velünk a kapcsolatot és szakértő kollégáink segítenek az üzleti koncepciódra szabott ügyfélmenedzsment létrehozásában.