Tipptár

Fitness blog

Érdekel a tudatosabb élet? Szeretnél okosabban mozogni? Olvasd el a Téged érdeklő cikkeket a fitnesz világából!

Segítsd elő a munkahelyi koncentrációt!
Úgy vetted észre, hogy nehezen tudnak a munkájukra koncentrálni az alkalmazottaid az irodában? A problémának több oka is lehet, melyek közül vezetőként többet is kontrollálni tudsz. Ismerj meg különböző módszereket a hatékonyság növelésére és segítsd elő a koncentrációt az irodában.
Tippek saját, otthoni edzőtermed berendezéséhez
Mielőtt elkezded beszerezni az eszközöket és berendezéseket az otthoni edzőtermedhez, gondold végig, hogy mire is lesz szükséged. A hatékony edzés három pillére a kardió, az erősítés és a nyújtás, és mindhárom tevékenység fontos szerepet játszik a testi-szellemi egészséged megőrzésében.
Edzés otthon – mikor egyél?
Amikor hosszabb időt töltesz otthon, gyakrabban nyitogatod a hűtőt? Semmi gond nincs ezzel, amíg odafigyelsz a mennyiségre és a minőségre, viszont ne veszítsd szem elől azt sem, hogy az étkezésed összhangban legyen az edzéseiddel.
Így vezess be funkcionális edzéseket a klubodba
Vedd fel a versenyt a boutique fitnesz stúdiókkal: alakíts ki egy olyan területet a fitnesztermedben, ahol funkcionális edzésre van lehetőség. Számos üzemeltető tapasztalta, hogy csoportos funkcionális edzések bevezetésével új vendégeket vonzottak be, csökkentették a lemorzsolódást és növelték bevételeiket.
Így étkezz, hogy hatékonyabb legyen a HIIT edzés
A magas intenzitású intervallum tréning rengeteg előnnyel rendelkezik, de kétségkívül igencsak igénybe veszi a szervezetedet. Ha az a célod, hogy izomvesztés nélkül szabadulj meg a felesleges zsírtól, és lehetőleg minél rövidebb időn belül, akkor nem elég, hogy kitartóan végzed a HIIT edzést – az étkezés terén is legalább ilyen kitartónak kell lenned.
Miért hatékony a HIIT edzés a túlsúlyos fiatalok körében?
A HIIT, avagy a magas intenzitású intervallum tréning olyan edzésforma, mely során rövid, intenzív gyakorlatok és mérsékelt pihenő időszakok váltják egymást. A HIIT edzés számos előnnyel rendelkezik és rendkívül hatékony testmozgási alternatívát jelent, különösen a fiatalabbak számára. De pontosan miért ajánlott, sőt, kell a fiataloknak HIIT edzést végezniük?
Tipptár