Tipptár

Fitness blog

Érdekel a tudatosabb élet? Szeretnél okosabban mozogni? Olvasd el a Téged érdeklő cikkeket a fitnesz világából!

Testmozgás 60 év felett
Az öregedés természetes folyamat, ugyanakkor rendszeres sporttal lelassítható, és még az idő előrehaladtával bekövetkező betegségek kialakulásának valószínűsége is csökkenthető. 60 év felett is érdemes minden nap mozogni, ugyanakkor más testmozgás ajánlott a fittebb és kevésbé fitt időseknek.
5 ok, amiért nőként is érdemes súlyt emelned
Számos nő ódzkodik a súlyemelős gyakorlatoktól, mert elterjedt az a tévhit, miszerint túl izmosak lesznek tőle. Pedig a súlyemelés nem csak a férfiak, hanem a nők számára is rengeteg előnyt tartogat. Azok, akik rendszeresen végeznek súlyzós edzéseket, számos pozitív hozadékról számoltak be.
Milyen wellness juttatásokat kínálj?
Azzal, hogy egy cég különböző juttatásokat kínál a munkavállalók számára, nem csak a munkáltatói márkáját építi, hanem közvetetten további előnyökre is szert tesz. Többek között azok az alkalmazottak, akik fitnesz és wellness juttatásokat vesznek igénybe, kevesebb stressznek vannak kitéve, ellenállóbbak a betegségekkel szemben, emellett javul a közérzetük is.
Így készítsd fel a tested a síelésre
A síelés fantasztikus sport, hiszen nemcsak remek szórakozást nyújt, hanem alaposan megmozgat szinte minden izmot a testben. Emiatt kifejezetten fárasztó lehet egy-egy lesiklás, hacsak nem készítetted fel rá a szervezeted. Tudod, hogyan eddz, ha síelésre vagy snowboardozásra készülsz?
Étkezési tippek télire, szabadban sportolóknak
Az egészséges életvitelnek a hideg idő sem szabhat gátat, főleg azok számára, akik rajonganak a szabadtéri testmozgásért. Te is közéjük tartozol? Kiegyensúlyozott és tudatos tápanyagbevitellel elő tudod segíteni, hogy a szervezeted jobban fel tudjon készülni a hidegre. Szénhidrátokra, zsírokra és fehérjékre egyaránt szükséged van.
4 stratégia, hogy formába lendülj kihagyás után
Bárki életében előfordulhat, hogy hosszabb vagy rövidebb ideig leáll a testmozgással. Akár sportsérülés, akár nyaralás, akár motivációvesztés vagy más okok miatt szünetelteted a mozgást, rendkívül fontos, hogy visszatéréskor ügyelj a fokozatosságra. Bemutatunk 4 stratégiát, melyek segítségével hatékonyan tudsz újra formába lendülni.
Tipptár