Flexability
A rugalmasság 5 pozitív hozadéka
A rugalmasságról a legtöbb embernek az jut eszébe, hogy előre hajolva meg tudja-e érinteni a lábujjait. Valójában ennél többről van szó: a rugalmasság a fittség egyik lényeges összetevője, amely az ízületek mozgástartományhoz, illetve az izmok mobilitásához kapcsolódik. A flexibilitás hatalmas előny, ugyanis számos pozitív hatást gyakorol a szervezetre.
5 ötlet, hogy különlegessé tedd a szállodád...
Célod, hogy kiemelkedj a többi wellness szálloda közül? Kínálj olyan szolgáltatásokat a vendégeidnek, melyeket egyik versenytársad sem tud felülmúlni. Ezzel nem csak növeled szállodád vonzerejét, de hatékonyan megkülönbözteted magad a versenytársaidtól, és az új látogatókat visszatérő, hűséges vendégekké konvertálod.
Az ülőmunka kockázatai – és az ellensúlyozá...
Tanulmányok támasztják alá, hogy a mozgásszegény életmód hatalmas veszélyforrást jelent az egészségünkre nézve. Mivel egy átlagos irodai dolgozó naponta több mint 8 órát tölt ülőmunkával, az ő esetükben sokkal magasabb a különböző betegségek kialakulásának kockázata. De melyek ezek a kockázatok és mit lehet tenni ellenük?
Segítsd elő a munkahelyi koncentrációt!
Úgy vetted észre, hogy nehezen tudnak a munkájukra koncentrálni az alkalmazottaid az irodában? A problémának több oka is lehet, melyek közül vezetőként többet is kontrollálni tudsz. Ismerj meg különböző módszereket a hatékonyság növelésére és segítsd elő a koncentrációt az irodában.
Tippek saját, otthoni edzőtermed berendezés...
Mielőtt elkezded beszerezni az eszközöket és berendezéseket az otthoni edzőtermedhez, gondold végig, hogy mire is lesz szükséged. A hatékony edzés három pillére a kardió, az erősítés és a nyújtás, és mindhárom tevékenység fontos szerepet játszik a testi-szellemi egészséged megőrzésében.
Hátfájás a munkahelyen? Megoldás: a nyújtás...
Tudtad, hogy az alsó háttájéki fájdalom az egyik legelterjedtebb egészségügyi probléma a világon? Az irodai dolgozók körében különösen gyakori, ugyanis a munkahelyi távollétek 40%-át magyarázzák hát- és derékfájással. A probléma kialakulásában hatalmas szerepet játszik az a 8-12 óra, amelyet ülőmunkával töltenek.
Tipptár