Hogyan válj jobb futóvá?
Hogyan fejleszd a koordinációd és a mozgáso...
A futópad manapság már nem csak a kültéri futás beltéri alternatívája. Használatával javíthatod a mozgásod és koordinációd, sőt segítheted felépülésed a sérülésekből. A kérdés adott: hogyan? A válasz a tudományban és a technológiában rejlik.
Pszichológia és ultramaraton – mi a kapcsol...
Kutatások szerint az érzelmi és szellemi állapotunk jelentősen befolyásolja a sportteljesítményünket. Ez igaz a kezdő és profi sportolókra egyaránt, illetve néhány sportágat nagyobb mértékben érint, például az olyan küzdősportokat, mint az ökölvívás vagy a birkózás. Egyes pszichológiai tényezők a maratonfutók teljesítményére is hatást gyakorolnak.
Futás közben is egészséges térdekkel
A testmozgás minden kétséget kizáróan jót tesz a szervezetnek, viszont kellő odafigyelés hiányában előfordulhatnak balesetek. Meghúzódhat egy izom, megrándulhat vagy kificamodhat egy ízület, vagy más fájdalmas sérülések is bekövetkezhetnek. Fontos a megelőzés és a megfelelő kezelés.
Fejleszd a teljesítményed a SKILLRUN-nal!...
A Technogym tudományos részlege mindig is élen járt az innovációk terén. A futás biomechanikáját és fiziológiai jellemzőit megfigyelve és elemezve alkották meg a SKILLRUN futómegoldást, és olyan funkciókkal szerelték fel, melyek segítségével a futók is képesek kielemezni és fejleszteni saját futásukat.
Erre figyelj, miközben a maratonra készülsz...
A melegedő idővel együtt közeledik futóversenyek és a maratonok ideje is. A maratoni táv lefutása nem kis kihívás, és nem kevés felkészülést igényel. Épp ezért nyújtunk néhány hasznos tippet, hogy a legjobb formádat hozhasd majd és büszkén érd el a célvonalat.
Tipptár