Wellness eszközök
Testmozgás 60 év felett
Az öregedés természetes folyamat, ugyanakkor rendszeres sporttal lelassítható, és még az idő előrehaladtával bekövetkező betegségek kialakulásának valószínűsége is csökkenthető. 60 év felett is érdemes minden nap mozogni, ugyanakkor más testmozgás ajánlott a fittebb és kevésbé fitt időseknek.
5 ok, amiért nőként is érdemes súlyt emelne...
Számos nő ódzkodik a súlyemelős gyakorlatoktól, mert elterjedt az a tévhit, miszerint túl izmosak lesznek tőle. Pedig a súlyemelés nem csak a férfiak, hanem a nők számára is rengeteg előnyt tartogat. Azok, akik rendszeresen végeznek súlyzós edzéseket, számos pozitív hozadékról számoltak be.
Milyen wellness juttatásokat kínálj?
Azzal, hogy egy cég különböző juttatásokat kínál a munkavállalók számára, nem csak a munkáltatói márkáját építi, hanem közvetetten további előnyökre is szert tesz. Többek között azok az alkalmazottak, akik fitnesz és wellness juttatásokat vesznek igénybe, kevesebb stressznek vannak kitéve, ellenállóbbak a betegségekkel szemben, emellett javul a közérzetük is.
Így készítsd fel a tested a síelésre
A síelés fantasztikus sport, hiszen nemcsak remek szórakozást nyújt, hanem alaposan megmozgat szinte minden izmot a testben. Emiatt kifejezetten fárasztó lehet egy-egy lesiklás, hacsak nem készítetted fel rá a szervezeted. Tudod, hogyan eddz, ha síelésre vagy snowboardozásra készülsz?
Mi a fitneszstúdiók szerepe a hátfájás keze...
Azok, akik hát- vagy derékbántalmaktól szenvednek, gyakran nem mernek semmilyen testmozgásba belekezdeni, mert attól tartanak, hogy a mozgás további fájdalmakat fog előidézni. Mit szólnál, ha azt mondanánk, hogy egy fitneszterem komoly segítséget tud nyújtani a hátfájástól szenvedők számára?
Munkahelyi stratégiák a krónikus betegségek...
A különböző krónikus betegségek, köztük a magas vérnyomás, szív- és érrendszeri problémák, cukorbetegség, valamint mozgásszervi betegségek rengeteg kockázatot hordoznak magukban. Kutatások szerint hazánkban a 15 évesnél idősebbek 59 százaléka szenved krónikus betegségben, melynek oka elsősorban az ülőmunka és a mozgásszegény életmód.
Tipptár