egészségtudatos életmód
Testmozgás 60 év felett
Az öregedés természetes folyamat, ugyanakkor rendszeres sporttal lelassítható, és még az idő előrehaladtával bekövetkező betegségek kialakulásának valószínűsége is csökkenthető. 60 év felett is érdemes minden nap mozogni, ugyanakkor más testmozgás ajánlott a fittebb és kevésbé fitt időseknek.
Milyen wellness juttatásokat kínálj?
Azzal, hogy egy cég különböző juttatásokat kínál a munkavállalók számára, nem csak a munkáltatói márkáját építi, hanem közvetetten további előnyökre is szert tesz. Többek között azok az alkalmazottak, akik fitnesz és wellness juttatásokat vesznek igénybe, kevesebb stressznek vannak kitéve, ellenállóbbak a betegségekkel szemben, emellett javul a közérzetük is.
Étkezési tippek télire, szabadban sportolók...
Az egészséges életvitelnek a hideg idő sem szabhat gátat, főleg azok számára, akik rajonganak a szabadtéri testmozgásért. Te is közéjük tartozol? Kiegyensúlyozott és tudatos tápanyagbevitellel elő tudod segíteni, hogy a szervezeted jobban fel tudjon készülni a hidegre. Szénhidrátokra, zsírokra és fehérjékre egyaránt szükséged van.
4 stratégia, hogy formába lendülj kihagyás ...
Bárki életében előfordulhat, hogy hosszabb vagy rövidebb ideig leáll a testmozgással. Akár sportsérülés, akár nyaralás, akár motivációvesztés vagy más okok miatt szünetelteted a mozgást, rendkívül fontos, hogy visszatéréskor ügyelj a fokozatosságra. Bemutatunk 4 stratégiát, melyek segítségével hatékonyan tudsz újra formába lendülni.
Hogyan kezeld az ünnepi időszakot a munkahe...
Az év utolsó hónapja a legtöbb munkahelyen egy kifejezetten stresszes időszak, hiszen a dolgozóknak nem csak a munkájukban kell megfelelniük, hanem ezzel párhuzamosan a karácsonyi készülődést sem szabad elhanyagolniuk. Szerencsére egy wellness program segíteni tud a munkavállalóknak abban, hogy a wellness jegyében teljen az egész december, beleértve a két ünnep közötti időszakot is.
Tippek, hogy megőrizd az egészséged télen i...
Tavasszal és nyáron lelkesen sportoltál, de amióta beköszöntött a hűvösebb idő, egyre nehezebben tudod magad rászánni a mozgásra? Tavasszal rengeteg salátát ettél, most viszont egy húsimádó pizza után elcsipegetsz egy kürtős kalácsot, és még lecsusszan egy pohár forralt bor is? Nem baj, ha időnként elengeded magad, de ha ez rendszeressé válik, akkor az egészségedet kockáztatod.
Tipptár