skill
Válassz színt okosan az otthoni edzőtermedb...
Amikor az otthoni edzőtermedet alakítod ki, felmerül a kérdés, hogy milyen színek domináljanak. Ez igenis fontos szempont, ugyanis a színek pszichológiai hatást gyakorolnak az emberekre: egyes árnyalatok energizálnak, mások pedig megnyugtatnak. A továbbiakban segítünk, hogy megtaláld a számodra megfelelő színt.
Rendezz be egy wellness télikertet!
Számos kutatás és a tapasztalatok is alátámasztják, hogy a természet közelsége és a testmozgás egyaránt oldják a stresszt. Nem véletlen, hogy sokan kifejezetten szeretik természetközeli helyen végezni a testmozgást. Te is közéjük tartozol? Emeld a feltöltődést új szintre: rendezz be egy wellness télikertet vagy teraszt!
Halmozd a sikereket futópados HIIT edzéssel...
A magas intenzitású intervall edzések effektív testmozgási alternatívát jelentenek, főleg azoknak, akik időhiánnyal küzdenek. Nem véletlenül népszerűek a futópados HIIT tréningek, hiszen remekül kombinálják a futás egyszerűségét a HIIT hatékonyságával. A továbbiakban tippeket adunk, hogy futás során kihozd magadból a maximumot.
Tippek saját, otthoni edzőtermed berendezés...
Mielőtt elkezded beszerezni az eszközöket és berendezéseket az otthoni edzőtermedhez, gondold végig, hogy mire is lesz szükséged. A hatékony edzés három pillére a kardió, az erősítés és a nyújtás, és mindhárom tevékenység fontos szerepet játszik a testi-szellemi egészséged megőrzésében.
Így vezess be funkcionális edzéseket a klub...
Vedd fel a versenyt a boutique fitnesz stúdiókkal: alakíts ki egy olyan területet a fitnesztermedben, ahol funkcionális edzésre van lehetőség. Számos üzemeltető tapasztalta, hogy csoportos funkcionális edzések bevezetésével új vendégeket vonzottak be, csökkentették a lemorzsolódást és növelték bevételeiket.
Így étkezz, hogy hatékonyabb legyen a HIIT ...
A magas intenzitású intervallum tréning rengeteg előnnyel rendelkezik, de kétségkívül igencsak igénybe veszi a szervezetedet. Ha az a célod, hogy izomvesztés nélkül szabadulj meg a felesleges zsírtól, és lehetőleg minél rövidebb időn belül, akkor nem elég, hogy kitartóan végzed a HIIT edzést – az étkezés terén is legalább ilyen kitartónak kell lenned.
Tipptár