személyi edzés
Hogyan tud szórakoztatni egy edzőterem?
Vannak, akik szerint az edzés csak akkor lehet hatékony, ha csak arra fókuszálva, mindenféle figyelemeltereléstől mentesen végezzük. Ugyanakkor a többségre inkább ennek az ellenkezője jellemző: jobban fenn tudják tartani a motivációjukat, ha szórakozva sportolnak. Nem véletlen, hogy egyre több fitneszterem kínál játékos, élményekkel teli testmozgási alternatívákat.
A fitneszpiac Európában és hazánkban
Gondoltad volna, hogy Európában közel 60 ezer fitnesztermet tartottak számon 2017-ben? Nagy valószínűséggel ez is közrejátszik abban, hogy csak Európában több mint 26 milliárd eurós a fitneszpiac. A fitnesz- és wellness piaca egyre csak növekszik, de vajon igaz ez a tendencia hazánkra is?
A boutique fitneszklubok élménye
A boutique fitnesz stúdiók olyan relatíve kisméretű helyiségek, melyek általában a fitnesz 1-2 területére, valamint csoportos edzésekre fókuszálnak. Az IHRSA 2018-as kutatása szerint a boutique fitneszklubok látogatottsága 121%-kal növekedett az USA-ban az elmúlt 5 évben, és Magyarországon is egyre népszerűbbek. De mi az oka a boutique stúdiók sikerének?
Miért fontos a klub atmoszférája?
Az első benyomás rendkívül fontos minden találkozás esetén, és ez alól nem képez kivételt a fitnesztermed sem. Ugyanis a látogatók, amikor először lépnek át a küszöbön, pár másodperc alatt körbenéznek és máris kialakul bennük egy kép a klubodról. A Te felelősséged, hogy a hely minél pozitívabb benyomást keltsen az érkezőkre.
Személyi edzések – így lesz több bevételed...
Sok fitneszterem tulajdonos gondolja úgy, hogy a személyi edzésekből származó bevételeket csak költségcsökkentéssel lehet növelni. Pedig kifejezetten a személyi edzések tekintetében sokkal eredményesebb megoldást jelent, ha nem a költségeket csökkented, hanem megvizsgálod a kulcsfontosságú személyeket: az edzőket.
Tipptár