teremkerékpár
Emiatt tér vissza a vendég a szállodába
Ma már egyre nehezebb megfelelni a szállodába érkező vendégek elvárásainak. A finom ételek, a kényelmes, tiszta szoba és az igényes berendezés ma már alapelvárás. Ahhoz, hogy lenyűgözd őket és kiemelkedj versenytársaid közül, olyan szolgáltatásokat kell nyújtanod számukra, melyek az igényeikhez igazodnak. Olvass tovább, és tudd meg, mit várnak el ma a hotelek látogatói.
Reggel vagy este érdemesebb edzeni?
Mindannyian más-más bioritmussal rendelkezünk. Vannak a koránkelők, akik már reggel kipattannak az ágyból, és az éjjeli baglyok, akik a nap végén aktívabbak. Éppen ezért a mozgás kapcsán is gyakran felmerül a kérdés: reggel vagy este érdemesebb edzeni? Számos érv szól mindkettő mellett - olvass tovább, és tudd meg, melyik az ideálisabb.
Készülj fel a kerékpártúrákra
A kerékpározás egy kiváló szabadtéri program, mely az egészségedre is jó hatással van, kezdőként vagy hosszabb kihagyás után azonban igen megterhelő lehet egy hosszabb tekerés. Ha szeretnéd, hogy a kerékpártúra valóban élvezetes, és ne túl kimerítő legyen, érdemes figyelmet fordítanod a megfelelő felkészülésre.
Figyeld a szívritmusod edzés közben
A közelmúltban egyre jobban elterjedt az okosórák és a pulzusmérő eszközök használata edzés során. Pulzusod figyelembevételével biztonságosabbá és hatékonyabbá teheted az edzéseket, mivel megmutatja a mozgás intenzitását, a test állapotát és az elért fejlődést.
6 ok, amiért kezdj el kerékpározni
A teremkerékpár az egyik legelterjedtebb otthoni kardióeszköz, népszerűségének egyik fő oka, hogy egyszerűen és kényelmesen használható. Hatékony, mégis alacsony megterhelést jelentő mozgásformát biztosít. Kevésbé terheli meg az ízületeket, mint például a futás, ezért ideális az idősebb korosztály vagy sportsérülés utáni rehabilitációban résztvevők számára is.
Így vedd rá magad, hogy ünnepek alatt is mo...
Karácsony közeledtével, illetve a két ünnep között nehezen szánod rá magad a testmozgásra? Rendszeres sportra a szervezetednek még ebben az időszakban is szüksége van, ezért nem szabad elhanyagolnod. Segítünk, hogy visszaszerezd a motivációdat: megosztunk veled kisebb-nagyobb praktikákat, melyek mozgásra fognak sarkallni.
Tipptár