Hoteleknek lakóparkoknak

 Feltöltés folyamatban.

Hogyan alkalmazható a robotika a vendéglátásban?
A luxus szállodák egyre több területen újítanak, hiszen a McKinsey kutatása szerint a szállodai dolgozók munkaidejének mintegy fele olyan teendőkkel telik, amelyek 94%-át könnyen automatizálni lehetne. A legmodernebb szállodákban már évek óta alkalmaznak robotokat, hogy növeljék a hatékonyságot és az ügyfélélményt.
Glamping, avagy luxus a természetben
Rengetegen vannak, akik belefásultak a hétköznapokba és egy kis kalandra vágynak. Szívesen eltöltenének egy kis időt a természetben, de amikor eszükbe jut, hogy ez mennyi kényelmetlenséggel jár, elmegy a kedvük az egésztől. Őket tudod a leginkább megragadni azzal, hogy új szolgáltatást kínálsz számukra, méghozzá nem mást, mint a glampinget.
A wellness turizmus fogyasztói
Gondoltad volna, hogy az előrejelzések szerint a wellness turizmus piaca 2022-re elérheti a 919 milliárd dollárt is? Évről évre egyre többen választják ezt a kikapcsolódási formát, és nem csak az idősebb korosztály, hanem a fiatalabbak is.
Szállodai wellness á la carte
A wellness turizmus jelenleg globálisan egy 639 milliárd dolláros piac részét képezi, és a Global Wellness Institute felmérése alapján évente 586 millióan keresik a wellness szállodák által nyújtott élményeket. Egyre több ember vágyik arra, hogy a nyaralása során teljes körű wellness szolgáltatásokban legyen része.
5 trend a wellness turizmusban
A wellness, a vendéglátás és az utazási irodák által nyújtott szolgáltatások egyre gyorsuló ütemben közelednek egymáshoz. A wellness-turizmus fellendülésével az elmúlt évek során egyre tudatosabban keresik a fogyasztók azokat az utazási lehetőségeket, ahol lehetőségük van a wellness élmény egyre szélesebb megtapasztalására. A turizmusban jelen lévő vállalkozásoknak ezért egyre komplexebb üzleti modelleket kell kidolgozniuk annak érdekében, hogy ki tudják elégíteni az új igényeket.
Használd ki a wellness turizmust!
Kutatások azt támasztják alá, hogy egyre nagyobb szerepet kap a wellness turizmus, amely a hedonista nyaralással ellentétben kifejezetten az egészség megőrzésére fókuszál. Ez olyan lehetőséget jelent wellness szállodák számára, amelyet nem szabad figyelmen kívül hagyniuk, különben hátramaradnak a vendégekért folytatott versenyben.
Tipptár