futás
Így segít a sport leküzdeni az állandó éhsé...
Nem csak fogyókúra alatt fordulhat elő, hogy szűnni nem akaró éhségérzet gyötör valakit. Sajnos vannak, akik azt tapasztalják, hogy a rendszeres étkezés ellenére sem múlik el a farkaséhség. De mitől alakulhat ki ilyen helyzet, és mit lehet tenni ellene?
Hogyan fejleszd a koordinációd és a mozgáso...
A futópad manapság már nem csak a kültéri futás beltéri alternatívája. Használatával javíthatod a mozgásod és koordinációd, sőt segítheted felépülésed a sérülésekből. A kérdés adott: hogyan? A válasz a tudományban és a technológiában rejlik.
Pszichológia és ultramaraton – mi a kapcsol...
Kutatások szerint az érzelmi és szellemi állapotunk jelentősen befolyásolja a sportteljesítményünket. Ez igaz a kezdő és profi sportolókra egyaránt, illetve néhány sportágat nagyobb mértékben érint, például az olyan küzdősportokat, mint az ökölvívás vagy a birkózás. Egyes pszichológiai tényezők a maratonfutók teljesítményére is hatást gyakorolnak.
Játékos edzések, amiket ki kell próbálnod...
Nehezen szánod rá magad a testmozgásra, vagy könnyen elveszíted a motivációd? Ha unalmassá kezdtek válni az edzéseid és minden nap egyre többet veszítesz a lelkesedésedből, akkor ideje kipróbálnod valami újat, például különböző fitnesz applikációkat.
Használd ki a wellness turizmust!
Kutatások azt támasztják alá, hogy egyre nagyobb szerepet kap a wellness turizmus, amely a hedonista nyaralással ellentétben kifejezetten az egészség megőrzésére fókuszál. Ez olyan lehetőséget jelent wellness szállodák számára, amelyet nem szabad figyelmen kívül hagyniuk, különben hátramaradnak a vendégekért folytatott versenyben.
A kipihent munkatársak produktívabbak
Kutatások bizonyítják, hogy a testmozgás nagyban hozzájárul a nyugodtabb és pihentetőbb éjszakákhoz. Márpedig egy kipihent és energikus munkatárs sokkal produktívabb, mint olyasvalaki, aki alvászavaroktól szenved.
Tipptár