Manapság a digitálisan összekapcsolt világnak köszönhetően rengeteg innovatív megoldás létezik arra, hogy edzőtermed kiemelkedő minőségű szolgáltatásokat nyújtson. A fitnesz marketingnek köszönhetően számos érdekes és izgalmas kampány futtatható termed fellendítése érdekében.
Melyek ezek a lehetőségek?
Az ideális célközönség elérése a piacon belül soha nem volt egyszerűbb: A digitális marketingnek köszönhetően a kitűzött cél meghatározása után pontosan megcélozhatod edzőtermed iránt valóban érdeklődő közönségedet és reklámozhatod szolgáltatásaidat számos olyan közösségi felületen, mint a Facebook, Twitter, Instagram, e-mail és társai. Persze ez nem elég, hiszen hiába tudod pontosan leszűkíteni célközönséged, ha az adott ajánlat nem kelti fel az figyelmüket… Ilyenkor sokszor felmerül a kérdés, hogy hogyan is keltsem fel az érdeklődést az edzőtermem szolgáltatásai iránt?
Két részes sorozatunkban bemutatjuk neked azokat a digitális fitnesz marketing tippeket, melyek segítségével elnyerheted célközönséged figyelmét:
1. „Hozd magad formába” nyári Facebook promóció
A legjobb célcsoport a hölgyek, akik formába akarnak lendülni a szezonra. Mivel január elején a legmagasabb a motiváció, így januártól- a nyári szezon kezdetéig érdemes futtatni erre a promócióra egy kampányt. Olyan egyedülálló programot kell létrehozni egy személyi edző közreműködésével, mellyel kitűnsz a többi versenytárs közül.
A 6 hónapos periódus (január- nyári szezon kezdete) egyedisége abban rejlik, hogy ki lehet találni rá egyedi programokat, például magas intenzitású program, mely eltér a hagyományos fitnesz programoktól. Fél év alatt az új tagok kedvezményesen regisztrálhatnak és ha már elkezdték a rendszeres edzést és látják az eredményt is, akkor ez egy hosszú távú elköteleződést eredményezhet edzőtermed iránt.
3 tényező teszi ezt a kampányt sikeressé:
· Új év: Motivált felhasználók felkeresése
· Legyen a kampánynak kezdő és befejező dátuma
· Ciklikus legyen, minden szezonban más promóció
2. Használd ki edzőtermed évfordulóit
Az évforduló kiváló alkalom egy új promóció bevezetésére. Jó megoldás az első 20 új résztvevő tag számára kedvezményt biztosítani, például az első 6 hónapban kondi bérletük mellé ingyenes személyi edzést kapnak ajándékba.
Az a fontos, hogy az ajánlat egyedi legyen. Manapság nem elég pusztán kedvezményt adni az új tagoknak. Szükség van egy olyan különleges szolgáltatásra, mellyel kitűnhetsz versenytársaid közül.
3. Szervezz vállalati wellness programot
Több vállalkozás alkalmazottjai is hozzád járnak edzeni? Ismersz személyesen egy-két cégvezetőt? Ez kiváló lehetőség egy vállalati wellness program szervezésére, mely lehet akár egy közös futás vagy egy rendhagyó megmérettetés több vállalat alkalmazottai között. Miért jó ez? A nyertes cégnek felajánlhatsz egy fél éves ingyenes tagságot, mely garantáltan megalapozza elköteleződésüket edzőtermed iránt.
Fontos megjegyezni, hogy a verseny komolysága érdekében le kell fektetni szabályokat, irányelveket és egy idővonalat, mely pontosan meghatározza a kihívás menetét és időtartamát.
4. Ingyenes edzőtermi nap
Az ingyenes edzőtermi nap kiváló lehetőség új tagok szerzésére: Hozz létre egy olyan landing oldalt, ahova az edzőtermi tagsággal nem rendelkezők is bejelentkezhetek. Akár Facebook-on vagy feliratkozásért cserébe kaphatnak egy ingyen alkalmat az edzőtermedben. Fontos, hogy kipróbálhassák az edzőtermet, hiszen így lehet elnyerni hűségüket és elköteleződésüket…
Következő bejegyzésünkben bemutatjuk a további 6 Fitnesz marketing tippet, melyek segítségével garantáltan fellendíted edzőtermed forgalmát!
Felkeltettük érdeklődésed? További információkra vagy kíváncsi a témával kapcsolatban? Kattints és tudj meg többet most kollegáinktól: