A luxusturisták 6 típusa – ismered őket?

Luxusszállodád vendégei sem egyformák. Annak érdekében, hogy igényeiket magasan felül tudd múlni, figyelembe kell venned a luxusturisták közötti különbségeket, mivel így pontosabban tudod majd megcélozni a közönségedet. Te mennyire ismered wellness szállodád vendégeit és sajátos igényeiket?

luxusturista-2

 

1. Akik határok nélkül élvezik a luxust

 

Ők azok, akik számára a pénz egyáltalán nem jelent határt. Mindig luxus körülmények között töltik az utazásaikat, és alapvető, hogy minden szolgáltatáshoz hozzáférnek. Jól ismerik a luxusmárkákat, és lojálisak a kedvenceikhez.

Biztosíts számukra egy Artis Line-nal berendezett fitnesztermet, ahol az általuk már jól ismert Technogym megoldásokon tudnak edzeni. Az Artis a Technogym egyik legkimagaslóbb termékvonala, amely csökkentett energiafogyasztással, kényelmes használattal és szórakoztató applikációkkal kínál személyre szabott felhasználói élményt mindazoknak, akik nem érik be a középszerűséggel.

 

2. Alkalmi luxusutazók

 

Alkalmi luxusturistának számítanak például azok, akik valamit meg akarnak ünnepelni. Jellemző rájuk, hogy anyagilag korlátozottabbak, de a jeles esemény alkalmából hajlandóak egyszer-egyszer magasabb összeget kifizetni egy különleges élményért.

Általában nem lesznek visszatérő vendégek, de összességében könnyebb felülmúlni az elvárásaikat, mivel kevésbé konkrét igényeket támasztanak a szálloda felé, mint az előző csoport tagjai. Kínálj számukra olyan szolgáltatást, ami izgalmas luxus élmény lehet számukra, de még nem esik a megfizethetetlen kategóriába.

 

3. Bluxury, avagy luxus az üzleti úton

 

A bluxury szó a business és a luxury szavakból jött létre, és az üzleti úton igényelt luxusra vonatkozik. Nem ritka, hogy azok, akik munka miatt utaznak, meghosszabbítják a szállodában töltött időt 1-2 nappal. Ekkor már tulajdonképpen nyaralnak, így több lehetőségük adódik a luxus kiélvezésére és a munka fáradalmainak kipihenésére.

luxusturista-3

Őket már az utazás munkával töltött része alatt is meg tudod fogni úgy, hogy wellness tárgyalót biztosítasz a meetingekhez. A tárgyalás alatt Wellness Ball Active Sitting labdákon ülve megtapasztalják, hogy nem egy hétköznapi wellness szállodában vannak, és kedvet kaphatnak az épület Spa részlegének felfedezéséhez. Ha felkeltetted a kíváncsiságukat, nagyobb eséllyel hosszabbítják meg az üzleti utat néhány nappal.

 

4. Jómódúak, de kevés idővel rendelkeznek

 

Mivel számukra az idő a szűk a keresztmetszet, gyakori, hogy utolsó pillanatban döntenek az utazásról. Kifejezetten fontos számukra a rugalmasság, emellett nincs idejük tervezni, ezért gyakran bízzák utazási irodákra a tervezési feladatokat.

Az OK-World Travel Service ügyvezetője még 2017-ben beszélt arról, hogy egyre inkább öregszik az igényes, nyugati utazó társadalom, és jellemző rájuk, hogy szinte kizárólag utazási irodánál foglalnak szállást. Ha elsősorban ők tartoznak a célcsoportodba, akkor érdemes együttműködnöd utazási irodákkal.

 

5. Fényűzést keresők

 

A fényűzést keresők számára lényeges, hogy minél több képet és videót tudjanak készíteni a nyaralásukról, valamint, hogy meg tudják osztani élményeiket a közösségi média felületein. Tudatni szeretnék ismerőseikkel és követőikkel, hogy hogyan töltik a szabadidejüket, és minden pillanatot meg akarnak örökíteni. Keresik a lélegzetelállító helyszíneket, termékeket, szolgáltatásokat – minél látványosabb, annál jobb.

luxusturista-4

Ők azok, akik imádni fogják a Personal vonal szoftverébe épített Selfie Appot, melynek segítségével edzés közben is tudnak selfie-t készíteni magukról. Sőt, azonnal be tudnak jelentkezni Facebookra, Instagramra, vagy bármely más közösségi média platformra, és már sportolás közben meg tudják osztani élményeiket az ismerőseikkel, és kapcsolatban maradhatnak a világgal.

 

6. Teljesen függetlenek

 

Ők többnyire szinglik, nagyon rugalmasak, és kötöttségek nélkül élnek. Szeretik maguk megtervezni az utazást, nyitottak az újdonságokra és vágynak a különleges élményekre. Ők lesznek azok, akik minden berendezést és szolgáltatást ki akarnak majd próbálni a wellness részlegben, a jakuzzitól egészen az Artis Run futópadig.

Csábítsd őket a szállodádba úgy, hogy szolgáltatások minél szélesebb körét kínálod, sőt: nálad a legújabb wellness és fitnesz innovációk kipróbálására is van lehetőség. Éreztesd velük, hogy a nyitottságuknak köszönhetően utánozhatatlan élményekben lesz részük.

Felismerted a szállodádba leggyakrabban látogató luxusturisták típusait? Alakítsd át úgy a hotelt, hogy a leginkább megfeleljen vendégeid sajátos elvárásainak és profitálj a fejlesztésekből hosszú távon!

Kapcsolat

Tipptár